Kızlar ayıp olmazsa bir sorum olacak belki tanıyan vardır 18 Eylül’de kürtaj oldum malesef 3 gün hiç akıntım vs olmadı 21 Eylül’de adet oldum hatta doktora gittim normal dedi ilk adet döngüsü sayıyoruz 7-8 gün sürer dedi neredeyse bugün 20. Gün hala ara ara kırmızı leke geliyor tam bu gün gelmedi artık tamam diyorum abdest alıyorum tekrar geliyor normal mi acaba doktora gitmem gerekir mi neredeyse ikinci adet döngüsü tarihi geldi yaşayan var mı bu süreci ?