Kızlar hamileliğimi öğrendim 5 haftalıkken falan bulantı kusmalar halsizlikler aldı başını gitti çok kötü olduğum zamanlarda oldu şuan 9 haftalığım önce idarda sonra kanda enfeksiyon çıktı ve yine söylenmesi başladı kV nin. 5 haftalık rahatsızlanmalarım başlamasından beri kayınvalidem sürekli diğer gelin böyle değildi bizim zamanımızda doktormu vardı ben Allah’a sığındım doktora gitmedim doğurdum dedi. Ne zaman rahatsızlansam halsizim desem nasıl bir hamilelik anlamadım dedi, bende dedim bütün hamileler benim gibidir eminim herkesin bünye bir değil dememe rağmen. Artık eşimde tersliyor herkesin bünye bir değil diye annesini. Sürekli yanına çağırıyor gittiğimde de dinlenemiyorum uyuduğum zaman uyuyor diye göze batıyorum gitmiyorum artık bu seferde gelmiyor diye laf ediyor, kardeşleri diyor onlar mutlu olsun evinde olsun ayda yılda gelsede arasada olur bacım diyor, bizim kv de eşşek gibi arayacaklar gelecekler diyor sıktı artık ya zaten bi mesele yüzünden bana bağırdı sebepsiz bi anda soğudum. Allah razı olsun eşim ilk zamanlar fazla bişey demezken sizin aranıza girmem derken artık karışıyor beni savunuyo ailesinden bıktığını söylüyor çünkü bu yaşa kadar eşim bakmış ailesine. Artık bıktım yoruldum diyor madem böyle yapacaklardı neden evlenmeme tamam dediler önceden bekardım rahat vermezlerdi şimdi evliyim yine aynılar diyor cidden öyle sıkıldım bende artık kızlar herşeye karışıyor ve sıkıldım hamileliğimin başında sürekli rahatsızlanan biri gibi gözüküyorum gözlerinde 9 ay nasıl geçer bilmiyorum daha durmuş diyor çocuk doğsun 40 çıkana kadar bende kalcan sen kalmazsan bebek kalır diyor diğer gelin de dinlemedi götürdü bir ay 1 günlük öldü diyor müsade edemem diyor normalde iyi niyetli bi insan ama hamilelik hormonu mu nedir aşırı gıcık olmaya başladdım. 😏