Zynp-ela6 herkesin doğum şekli kendine özel kimseden doğum hikayesi dinlemeyin ,
Benim sezeryanım zorunluydu son dakika genel anesteziyle acilen alındım normal doğum sancıları çekmeme rağmen ,
Travma oluşmadı hemen kalktım 3. Gün gayet iyiydim ama ilk bi hafta zorlandığınız doğru biri sizi yatırıp kaldırıyor, sonda acısı bilaç gün idrar yapmayı zorluyor , helede bi çocuğunuz daha varsa kendinizi korumanız lazım, ama geçiyor hepsi sonuç olarak o da doğum bu da doğum yani alttan da sıkıntısı çok oturamama dikişler altta da oluyo vs yani illaki hepsi kendine göre zordur hayırlısı ne ise o olsun
Ama benim tercihim yine normali denemek ssvd yapmak daha basit onun sonrası