Enerjikanne tam detaylı bilmiyorum yanlis yonlendirme yapmak istemem ama bir akrabamdanda doktor istemişti onunda yaşı biraz ileri ama o yaptırmak istemedi hiç bir sorun yoksa bile o sıvıyı alınca ilerde bir sıkıntı çıkıyor diye riske atmakadar istemedi eşimin yengesi 40 yaşından sonra 4. Çocuğunu doğurdu ve bizim gibi her ay kontrole gitme imkanı yoktu tarlada çalıştı ağır iş yaptı çok şükür sağlıklı bir doğum yaptı onları görünce çok kafaya takmamak gerek diye düşünüyorum akışına bırakmak lazım İyide kötüde Allahtan Allah sağlıkla buyutebilmeyi nasip etsin herkese