Ağlayacağım ama adetimin üzerinden 3 gün geçti genelde hiç gecikmem olmaz kan testi yaptım idrar testi yaptım çıkmadı çok strese koyuyorum kendimi bu şekilde kızlar var mıdır sizce acaba adet olmaya yakın bir tarihte mi gebelik oluştu da şu an görünmüyor acil cevap kızlar dua edin bana da