Bittercikolataa canım şöyle, ben hep test yapan biriyim. İlk yaptığımda o kadar siliktiki eşim bile görmedi. Ama benim kafam kurcalandığı için 3-4 kere sabah ilk idrarla yaptım. Ve her seferinde daha belirdi♥️ ama bence kendini kasma acele etme biraz daha bekle. İlk doktora gittiğinde beta yükselsin. Ve asla doktorların olumsuz konuşmalarına kulak asma. Zaman gösterir herşeyi. Sadece stres yaratıyor insan. 💘