Rabiaacg çok teşekkür ederim yanıtınız için. Ben daha ultrason yaptırmadım o yüzden henüz keseyi göremedik, 2 hafta sonra gel dedi doktor. O yüzden her şeyden nem kapıyorum. İnşAllah ikimiz de sağlıkla kalp atışlarını duyup, sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi🙏🏻