tsr45 Ben yüksek riskli gebeyim. İbrahim ömeroğluna gidiyorum. Kendisinden memnunum fakat detaylı ultrasonu özel bir doktora yaptırıp kendisine göstermemi söyledi
Yagmur223 Kesinlikle İbrahim ömeroglu ,Atalay ekine de gidiyordum o da iyiydi ama hem doktorluğu hemde iletişimi çok iyi olan bir doktor aklına gelen herşeyi sorabilirsin rahatlıkla ben çok memnunum