Kızlaer 37 haftalık hamileyim 24 ekim sezeryan günüm sormak istediğim ikinci gebeliğim ve ilk oğlum hiç böyle çok hareketli değildi varlığı yokluğu birdi karnımda hiç hatırlamam geceleri falan böyle hep hareketli uyanık olsun ve doğduğundada uyku düzeni güzeldi 23 aylık hala aynı . Fakat bu hamileliğimde bebiş hep çok hareketli ve akşamları hep aynı saatte 9 da bi başlar uyanık hareket etmeye ben uyuyana kadar 1 e kadar uyamnık hareketli olduğunu anlıyorum belki ben uyuyuncada böyle bilemiyorum sizce doğduğundada böyle mi olur hep bu saatleri uyanır uyumaz mı çünkü böyle şeyler duydum karnında ne kadaeir uyanıksa ne kadar hareketliyse doğduğundada öyle olur diyolar iki farklı gebelik geçiriyorum ilki tuttu doğru ama bunu doğmadan anlayamam başına gelip fikri olan var mı 23 aylık oğlum olduğundan öyle olursa diye gözüm korkuyor sanırım🥹