Tuanayldz Kızlar perşembe inşallah kesem görüncek rabbim nasip ederse adet olcakmışım gibi Arada ağrılar vurup geçiyor sizdede oluyormuydu😊
Bettby Tuanayldz oluyordu cnm endişe etme normal demişti doktorum bana ama imkanın varsa bi telefon et sor doktoruna yinede yada msj at.. aklında kalmasın
Serocan Tuanayldz arkadaş ortamında herkes hamilesin diyip bende iddialaşıp yok ya ben adet olcam kasıklarım çok ağrıyor diyordum 😂
ZSK Tuanayldz aynen ya :))testlerde gebelik çıktı ama bu adet gibi olacak hissi sürekli wc ye git iç çamaşırına bak dıo adet mi oldun yoksa dio:))
Tuanayldz Bettby canım kadın doğum sekreteriyim doktorum normal diyor ama insan yaşayanlarada sormak isdiyor :)
Kumru82 Brn test yapmadan bir gece önce sabaha kadar üç saat kıvrandım öle sancım oldu düşünün kızlar uyuya kalmısım sabah kesin hastayim dedim sonra bakdm yok gidip test aldım 5+6 hala var aynı sancım dediğin gibi 20 saniye sürmüyo dr a sordum cok normal dedi