Kaya2112 çok şükür çok güzel geçti. Yarım saat sürdü ıkınma ve doğum. Dikişlerim oldu onlar da çabuk iyileşti. Konuşarak sakinleştirerek yaptı doğumumu. Dikiş kısmında zaten uyuşturduklları için hissetmedim sadece çekiştirmeleri hissettim. Sohbet ederek geçti o da . Çok memnun kaldım kendisinden. İkinciye yine ona giderim 😂😂