Merve223 yumurta kalitesini arttırmak ve yeterli olgunluğa ulaşması için kullanılıyor, doktor kontrolünden geçerek kullanılması lazım fakat çünkü ihityacınız yoksa yumurta gereğinden fazla olgunlaşırsa bu da sorun. benim bir kürtaj bir kimyasal gebelik oldu ve de fazla kilo sorunum var, bu sebeple kaliteli yumurtlama için doktor önerisi ile kullanıyorum. daha önce de klomen denemiştim. o da aynı işlevde bi ilaç, doktorunuza danışbilirsniz 😌