iremdogu220 Merhabalar özelde bebeğinin cinsiyetini öğrenenler var mıı varsa kaç haftalıkken öğrendinizzz?
Semakantar iremdogu220 ben devlette 13 haftaliktim direk soyledi doktor emin olmamakla beraber erkek dedi sonra yine kontrole gittigimde yine erkek dedi netlestirdi simdi 27 haftaligim tabi :))))
Tatlianne35 iremdogu220 devlette soylemiolr pozisyonunu göremeyince göstermedi diyip geciolar ama özelde görene kdr bakiolar çikolata ye yürü gel vs diolar yinede tekrar bakıp soyluolr
iremdogu220 babyiscoming_ maşallah allah bağışlasın bende yarın özele gidicem , devlette bu zamana kadar öğrenmedik içime şüphe düştü öğrenirim inşallah
iremdogu220 babyiscoming_ devlette 14 de gittim erkek gibi dediler 16 da kız gibi dediler 17 de görünmüyor dediler kafam karıştı
ayse5858 iremdogu220 Valla ben 14 hafta da öğrendim 12 haftada kız görüyorum ama emin değilim dedi 14 de kesin kız dedi detaylı ultrasonda da kız dediler
lilyum_ iremdogu220 özelde 12+1 de %80 erkek dedi. Yine de bir kaç hafta sonra tekrar gitcem bakalım degisecek mi
Ozge1350 lilyum_ 13 debana da% 80 erkek demişti 16. Haftadayım2 farklı doktor kız dedi kendi doktoruma 🥲
ayse5858 Ozge1350 20 haftada girdim ama eğer özelde gireceksen 23 haftada bakıyorlar ben devlete gittim özelde de girdim 23 haftada
B_eyaz iremdogu220 devlet hastanesi 12ci hafta da direk pat diye söyledi özel de 12ci haftada söyledi ikisinin de dediği doğru çıktı ikiside kız dedi
iremdogu220 Ozge1350 benim de 2. Gebeliğim ilk çocuğum kızdı 16 haftalıkken öğrenmiştim net söylenmişti bu bebeğimde bi türlü öğrenemiyorum 18 haftalığım