BabyAta Lova dan yatak alacağız beğendik bir iki model yarın karar vereceğim daha once kullanmış tecrübe etmiş olan var mı
[silindi] BabyAta evet ben kullanıyorum evlenirken almıştık 1.5 sene önce gayet konforlu memnun kaldık