Innerglow Tbkrtl35 canım en iyi doktor üniversitedekiler ben ege ye gitmiştim Ahmet Mete ergenoğlu dokuz Eylül dekiler de güzel kuzenlerim hep oradaydı eğer gidersen oradakilere bak derim
minikmucizem20 Tbkrtl35 izmirin en iyi doktoru Halil Gürsoy paladır iyi bir doktora gidin bence tavsiye ediyorum benim arkadaşım en riskli gebelik olmasına rağmen çocuğunu sağ Salim doğurdu ilgilendi şimdide benimle ilgileniyor çok iyi bir doktor tüm hastalarıyla bire bir ilgileniyor ekol hastanesinde Gürsoy pala
Tbkrtl35 Innerglow Öyle mi evimin yanında Tınaztepe var yarın oraya gideceğim ama pek güvenemiyorum bakayım oralara da teşekkür ederim 🫶
TugceOrak Tbkrtl35 kuzum egepol tavsiye ederim. Hem daha önceki kayıplarımda hem şimdiki gebeliğimde gidiyorum çok memnunum. Doktorum Onur Umut Yücel. Aklında bulunsun ♥️
Innerglow Tbkrtl35 Tınaztepe biraz para tuzağı ya doktor sitesi diye bişey var Google da ordan bak istersen canım
Liddle_mom TugceOrak egepolun ucretleri ne durumda ben bornova tipa gidiyorum doktorumdan cok memnunum ama yinede merak ettim herkes orayi tercih ediyor
Tbkrtl35 Innerglow Evet haklısın 5 haftalık şuan kese var mı onun için gidicem içim rahatlasın beta vermiştim 2 gün önce 1658 çıkmıştı
Innerglow seyma0661 maalesef fiyat bilmiyorum ilk gebeliğimin üstünden 4 sene geçti mutlaka artmıştır ama detaylı ultrason a verilen para helal ya bebeği çok güzel gösteriyorlar
Ftmnnr seyma0661 bak bir kaç yer araştırdım sanada onerebilirim fiyat olarak hepsi hemen hemen aynı lotus goruntulume merkezi var nakitte 2500 lira altınyurt var burayı benim Doktorum önerdi 3500 yada 3800 olması lazım Çankaya tıp var oda 3800 bide barış büke var oda Alsancakta herkes ondan çok memnun ama bu biraz fazla geldi bana 6000
Innerglow Tbkrtl35 güzel betan içini rahat tut ilk muayenelerini git oraya ama büyüdükçe iyi güzel bi yere gitmek şart oluyor ya sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inş bana da dua et canım ben de oğluma kardeş düşünüyorum 😊
tsr45 Ftmnnr ben şimdi barış büke de detaylı ultrason randevumu bekliyorum. Çınar hastanesine ameliyata gitmiş biraz gecikti. Detaylı ultrason muayenesine 8000 dedi nakitte kartla 8500
TugceOrak Liddle_mom benim sağlık sigortam var inan ücretler hakkında bilgim yok. Tercih edilmesinin sebebi gerçekten doktorları çok iyi
Serenitiy minikmucizem20 minikmucizem20 bende Gürsoy beye gıdıyorum çok tatlı çok ıyı bı doktor ve kesınlıkle çok iyi ılgılenıyor kafada soru ısareti bırakmıyor
Merviis Egepolu öneririm doktorum ümit hanım dünya tatlısıdır . Ücret olarak net bilgim yok sağlık sigortam olduğu için ama genelde gördüğüm muayene 1200 gibi doğumda 55 bin gibi görmüştüm eğer yanlış hatırlamıyorsam.
Tbkrtl35 Merviis Ay valla Tınaztepede 1400 muayene ücreti 2800 tahlil ücreti ödedim daha uygun yerler aramam lazım