Doktor işleri de belli olmuyor ki bende 3 yıldır bebek isiyordum ileri düzey pkosluyum ve kilom da var neyse geçen sene düşük yaptım gittiğim doktor senin tüp bebekten başka olmaz hatta genetik tanılı tüp bebek yapalım dedi, ama bu sene başka doktorda klomen+aşılama ile hamile kaldım yani, basitten başlayan ilaçla olacağını söyleyen doktorunuz bana daha mantıklı geldi suan sizi yormadan ilerlemek istiyor demekki ama karar sizin tabiki sadece başka bir bakış açısından da bakmanızı sağlamak istedim, inşallah gönlünüzdeki tez vakitte olsun💐