Liya15 Isparta şehir hastanesinde doğum yapan var mı aramızda acaba odalar nasıl ve tek kişilik mi ? doğum sonrası ilgi fln nasıl? Bilgi verebilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim.🫶🏻
Ozlemtoy Liya15 14 Ağustosta normal doğum yaptım odam rica ettim tek kişilti boş varsa veriyolar çok iyilerdi odamı süslerim gönlüme göre ama tek kişilik boş yer yoksa vermiyceklerdi