Moralim çok bozuk 2 gündür sürekli ağlamak istiyorum hiç çocuğum olmayacak sanki hiç o duyguyu yaşamayacağım gibi imkansız geliyor. Buraya da çok girmek istemiyorum çok bunaldım. Fsh yüksek olup hamile kalanlar var mı biraz umut olsun bana da.. Tüp bebeğe karar verdik başka çare yok. 😓