Smyy44 Hayırlı akşamlar hanımlar bebeğim ultrasonda hep sağda göründü ve sağda ağrı hissederdim çok hafif şuan 13 haftalık olduk sadece sol tarafta ve biraz daha hissedilir bir ağrı yaşıyorum normal mi sizce
Deniiizzz Smyy44 doktorunla hep iletişimde ol öncelikle ama ahhhh o kasık ağrısı sürekli var özellikle biraz yorulunca ama normal korkma rahim genişliyor, bebişlerimiz kendi yerine yerleşmeye çalışıyor e malum regl de olamıyoruz dinlen bol bol olur mu.
Leylimselin @Smyy44 merhaba, ben de 14+5 günlük hamileyim ve kasık ağrım var özellikle solda sizin nasıl oldu ağrılarız
Smyy44 @Leylimselin bazen artıyor ayakta kaldığımda özellikle bazen geçiyor rahim genişliyor sanırım aşırı bir ağrım yok şuan daha iyiyim