Rueemeysa Kızlar doğurdum doğuracam çok az kaldı ama hala isim bulamadık yani anlaşamadık eşimle ilk isim Hatip olsun istiyor ona tamam dedim ama ikinci isime anlaşamıyoruz o farklı birşeyler buluyor ben beğenmiyorum benimkini o beğenmiyor önerisi olan var mı