Haticedeniz Kızlar o kadar kararsızım ki 21 haftalık gebeyim ama hala bir doktorum yok. Bingölde yaşıyorum eşim asker dogum için Ailemin yanına gideceğim Gaziantep e. Normal doğum istiyorum beni sonuna kadar dogumumda destekleyecek bir doktor istiyorum. Hatem hastanesindeki Yılmaz gencoyu çok övdüler ama bir arkadaşım sezeryanından ve doğumdaki ilgisinden hiç memnun kalmamış önerebileceğiniz doktor var mı?
BFerayeY Haticedeniz ben Arif deniz e gidiyorum ama sanko hastanesine İzmir den Bi prof gelmiş. Cok övüyorlar. Ali irfan güzel
Yeniievli ben hayat hastanesi selda bahçeye gidiyodum.memnundum.hemde annesi zeytin ebe de orda diye rahattım. Çünkü zeytin ebe den herkes memnun çok kolay normal dogum yaptırdıgını söylediler hep. Ama ikiside başka hastaneye geçmiş çok sinirlendim onların gittiği hastaneye de gitmek istemyiorum hemde bütçemi aşıyor.son iki muayeneme mücahitler devlet hastanesi evrim koç a gittim çok memnunum.Dogum yapanlarda çok memnun.normal dogumda ısrarcı oldugum için devlete gidicem doguma. Zaten orasıda özelden dönme oldugu için temiz ve güzel.en son yengem dogum yaptı özel gibi dedibi gidip muayene olun bakın isterseniz.
Haticedeniz Yeniievli Doğuma yakın bir zamanda gidiceğim için Antebe o biraz zor olucak benim için. O dediğiniz ebe hangi hataneye gitmiş bir bilginşz var mı?
BFerayeY Haticedeniz Defalife hastanesinde canım. Ben seviyorum doktorumu. Aslında erken gelip Bi kaç doktorla görüşme yapabilirsin canım. Ama bide medikalde Hatice soydinç var baya pahalı onada iyi diyorlar. Söylediğim doktorlarla görüşmesi tavsiye ederim
Yeniievli Haticedeniz Amerikan hastanesindeymiş canım.kızıda selda bahçe kadın dogum doktoru. ama tabi özel oldugu için sezeryan önerebilirler diye ben tercih etmedim.
Haticedeniz Yeniievli canım ben hastaneyi aradım da hayat hastanesiylr aynı dogum ücretleri fark yok dedi kadın doktorun hastalarına özel yaptıgı bir şey miş
Yeniievli Haticedeniz ama şimdi sonradan devletteki evrim beye gidince daha memnun kaldım o yüzden hiç gitmedim amerikana.şuan 38 haftalığım.yarın kontrolüm var.belki duruma göre selda hanıma da gidebilirim.teşekkür ederim canım
Yeniievli Haticedeniz Bide senin sordugun normal doğuma doktor girmiyo canım sadece ebe ve hemşireler oluyo. yani doktor dogumu sanma onlar daha pahalı
Yeniievli Haticedeniz ben sOrmuştum doktor girmiyo dedi. sadece acil hayati durumlarda doktoru çağırıyolarmış