İyi akşamlar biz 3 ay önce tayin sebebiyle Şırnağa taşındık. 8 haftalık hamileyim. İlk kan testleri yapıldığında doktor beni perinatoloji bölümüne yönlendirdi. Batman’da özel bir hastanede toxoplasma ıgg avidite tahlili için kan tahlili yaptırdım. Sonuçlar Ankara’ya gidecek dediler. Bugün sonuçlar için doktoru aradığımda bu hastalığı gebelikte yasadığımı riskli gebelik olacağını söyledi. 18.haftada sıvı alacağını söyledi. E nabızda değer normal diyor ama doktor öyle diyince haliyle korktum. Duyduğumdan beri ağlıyorum. İlk gebeliğim hamile olduğumu dahi kimse bilmiyor sonuçlar güzel cıksaydı söyleyecektim. Bu hastalığı yaşayan hamile anneler var mı veya etrafında yakını bu hastalığı yaşayan var mı tecrübelerinizi yazar mısınız. Tavsiye verin lütfen