Edizhr benim de ilk bebeğimi erken doğum ile kaybetmiştik 2 sene korunduk doktorlar öyle uygun gördü korunmayı bırakınca hiç ummadigimiz anda oldu çünkü hiç olmaz yine tedavi gerekir gözüyle bakıyorduk. Rabb’im en hayirli zamanda nasip ediyor size de hayırlısıyla nasip olsun inşallah 🤲🏻