busra_basturk Merhaba. Benim halimden en iyi siz anlarsınız. Benim de bir oğlum olacak nasipse.
21+6′da detaylı ultrason girdim. Bebeğimin safra kesesi olması gerekenden büyük göründü. Doktorlar sorun olmayacağını, doğduktan sonrasında bakılması gerektiğini söylediler. Siz doğum yapmışsınız anladığım kadarıyla, bu süreçte neler yaşadınız lütfen bahseder misiniz🌸 sonrasında gittiğinizde küçüldü mü yoksa aynı mi kaldı, bebek doğduktan sonra baktılar mi tekrar?