incimina111 aşı zayıflatılmış mikrop olduğu için yaptırdıktan sonra hafif grip belirtileri gösterebilir. ateş, vücut ağrısı gibi, calpolle rahatlatırsınız 🙏 10 gün içinde kedi kaybolmazsa veya ölmezse yapılmama durumu da oluyor aslında siz yarın bi enfeksiyon doktoruna giderseniz size bilgi verir bu konuda