Eylül ayında başladığım tüp bebek tedavisinde tek embriyo elde edip taze transfer oldum anca ne yazıkki tutmadı. İlk tedavim 21. Gün iğnelere başlanan uzun protokoldü. Tekrar aynı doktorumla devam etme kararı aldım ve kendisi bu kez kısa protokol uygulayacağını söyledi. Kısa protokol olanlar var mı? Nedir ne değildir? Yumurta sayısında etkisini merak ediyorum özellikle bilen varsa yardımcı olabilir mi