Kızlar bugün 37+3 haftalıgım şeker direncimden dolayı bebegin karın bölgesi 39 hafta cıkıyor iki hafta ileri ve kilosu 3.500 olmus. Muyane etti sancılarını arttıralım dedi ve 2cm açılmam oldugunu söyledi suyumda azalmıs bu arada. Ciğer geliştirici iğne verdi. Pazartesiye kadar gelmezse pazartesi yatısını yapalım dedi. 38. Haftaya girmiş oluyorum. Yani bu süreç normal mi bilemedim bunları yaşayan var mı. Birde muayeneden sonra koyu kanamam oluyor nişan denilen şey bu mu? Biraz sıyırdım falan dedi doktor. Doğumu tetiklemek için yaptı galiba. Suniden de korkuyorum ilk dogum pazartesiye kalırsa nasıl olcak hastanede bütün gün :(