bugün dikişlerim alındı. Sağ tarafta dikişin üstünde şilik var doktor bana ayakta kalmışsın ödem toplamış zorlamışsın biraz dinlenmen lazım ayakta kalma falan dedi. Ben de o an sormayı unuttum herhangi bir şey sürebilir ya da soğuk kompres yapabilir miyim diye. Mesaj attım dönüşte yapmadı. Böyle bir durum yaşayan var mı?