HAvvAHmet Lökosit 9, Yassı epitel 43 çıkmış 31 haftalik gebeyim bugün kontrolüm vardi yeni çıkmış sonuçlarım ama bi sonraki kontrole kadar bekleyim mi gitmeli miyim yakın zamanda bilemedim başına gelen ya da anlayan biri var mı 😑😑
HAvvAHmet Bidemet Yassı epitel nasıl peki bi öncekinde lökosit 1.5 yassı epitel 20ymis temiz dedilerdi sonuclara
Naz1404 Benim doktorum lökosit 5ten fazla çıkarsa o zaman enfeksiyon oluyor demişti… içiniz rahat etsin ama tekrardan doktorla görüşün bence
HAvvAHmet CeylanAk benim de aklıma o geldi olmadı bi giderim vakit bulabilirsem yarın inşallah çok teşekkür ederim 🥰