30 haftalık olduk şükürler olsun 🥹ama çok fena bi şekilde sırt ağrısı çekiyorum sabaha kadar aglatıyo beni uyutmuyor varmı tavsiyeleriniz napıyım biraz da olsa geçse yeticek nefes aldırmıyo bana çok kötüyüm bu zamana kadar rahat geldik öyle böylede son 2 ay kötü geçicek gibi 🤦🏼♀️