Bugün kontrolde nst ye girdim ama hiç sancı hissetmedim nst ye bakan ebe sancın var doktoruna göster,daha önce sezeryan oldun mu dedi, hayır ilk dedim. Doktoruma gösterdim sancın olunca acile git suyun gelirse falan dedi buraya gelmene gerek yok sancın olduğunda neden böyle dedi? hiç sormadım da erken değil mi😕