Damla22306 Nutellamm kaç aylıktın aşkım 30 muydu yanlış hatırlamıyorsam inşallah düzene girer hastanede misin
Nutellamm Damla22306 valla canım birazdan tekrardan nst girecem sabahları olan nst çok önemli daha önce hiç sancım yokken Şuan sanki sancım var anlamadım heyecandan da yapıyorum olabilir
Mor-kelebek @Nutellamm evde bol bol dinlen iş yapmamaya çalış elhamdülillah çıkmışsn hastaneden aksi durum olsa çıkartmazlardı panik yapmayn yeter ki herşeyin başı strest 🌸
Nutellamm Mor-kelebek çok teşekkür ederim artık daha çok dikkat edeceğim inşallah hayırlısıyla bugünleri atlatırım yaşadığım stres çok kötüydü ilk olunca deneyimsizliğin verdiği korku da ayrı birseydi
Nutellamm fztanne1 taburcu oldum da ben tansiyonum evde yüksek hastanede ilaçsız çok iyidi anlamadım Şuan tansiyonum 14