Ayyy daha gece bununla ilgili post açmıştım. 14. Haftama girdim artık geçmiştir ilacı keseyim dedim kesmez olaydım. İki gündür çekmediğim kalmadı su bile tutamadım midemde yataktan kalkamadım bir şey yiyemedim sadece çıkarmak için lavaboya .. o kadar kötü bir iki gündü ki gece yatarken iki tane prilam Dr içip uyudum bugün biraz kendimdeyim. Size demem o ki tam hazır olmadan bırakmayın.. gerçekten ben prilam ile ayaktaymışım daha iyi anlamış oldum . İcmeye de devam edeceğim aksi halde çok eziyet