Cerennn9 şöyle söyleyim bana ilk onu yazdılar bende uygun fiyatlı diye kullanayım dedim ancak dozu çok yüksekmiş kadın doğum doktoru ilkte istersen yarım kullan dedi daha sonra başka bir sağlık çalışanı hiç önermedi devletin karşıladıklarını asla kullanma dedi şuan solgar kullanmaya başladım