Elossgum Kızlar merhaba catlama oldu mu acaba hala yumurtlama mı anlayamadım pek ,birde bu kadar erken yumurtlama görmem normal mi adet itibari ile toplamda onbir günde yumurtlama gördüm
0680 Elossgum Ben adet bitiminin 5. Günü yumurtlama görmüştüm. Her kadında gün değişirmiş. Adet olmadan 1 hafta önce yumurtlayan insanlar var o yüzden zaten bu testler ve kullandığın test iyi bir test.
Sila41_ Elossgum hayır daha çatlama olmamış piktesin değerlendir mutlaka devam et yapamaya testi silikleştiği an çatlama olmuş demektir o günü de değerlendir
Dilancck Kizlar catlamanin uzerinden 4 gun gevti ve kanmda enfeksyon var hastaym mide bulanti kusma sikaytyle gttm betaya bakldi 0 sizce zamanla dollenmsse beta cikarmi yoksa cokmu erken
0680 Son ikide yumurtlama ve çatlama olmuş değerlendirin bence. Ama testi yapmayada devam edin. Ben kullanırken tek gün çift çizgi olmuştu ve tutmuştu. İnşallah tutar sizinde
0680 Elossgum İnşallahh en kısa zamanda sağlıklı ve güzel bi şekilde gelir bebişiniz. Sitres yapmayın içinizi ferah tutun ben dahil 3 kişi daha bu testle gebe kaldı. Sizinde olur ❤️