Asfur AselM bende 16 haftalık oldum ama hâlâ bir hareketlilik yok gerçi nasıl bir şey olduğunu bilmediğim için belki de hareket etti ama ben fark etmedim 😅🤷🏻♀️
AselM Gizem-1009 Benim ikinci gebelik acaba kaçta hissederim bilmiyorum heyecanlıyım hissetmek istiyorum artık 🥹
Edamy 15+5 te hissettim net olarak. pıt pıt şeklinde değil çünkü onu daha önceleri hissediyordum sürekli oluyor bu sefer baya hareketlerini hissedebiliyorum
busravrc 14 hafta ortalarında hissetmiştim,ama bence karın yapısıyla alakalı bişey derisi ince olan kalın olana göre önce hissediyor bence o yüzden herkesin farklı olması çok normal