Merhaba kızlar. 37 haftalık hamileyim. Şuan her şey normal gözüküyor. Çatı muayenesi de oldum doktorum kemiğin kötü değil deneyebiliriz dedi. Son zamanlarda korku geldi ama sezaryenden de korkuyorum. Kafam birazcık epiduralli vajinal doğuma kaydı sizce mantıklı mı ? Tecrübeli anneleri bekliyorum ♥️