Gmzgns 18 haftalık oldu bebeğim fakat ultrasonda pek hareketli görmüyorum doktorum sıkıntı yok dedi ama ilk gebeliğimde kızım çok hareketliydi şimdi erkek bekliyoruz içim huzursuz oldu bu durum normal mi
Guzelanne56 Gmzgns erkek bebekler uyusuk bence ya kaç kere hastaneye gıtmıstım ilk bebegımde hareket yok dıye günde 3-4 kere oynar dururdu daha 9-10 saat ses çıkmazdı solugu acılde alırdık. Kız bebek beklıyorum masallah hareketlı o
Gmzgns Nazar_salcan kız çocuğum sürekli ultrasonda da karnımda da oynardı çok hareketliydi kıyaslama yaptığım için biraz tedirgin oldum