Gulo92 benimde o haftalarda sag bobregimde agri oluyordu bobregimde büyüme oluşmuş ama doktorum herhangi bir tedavi uygulama önermiyorum dedi 32 haftadayiz suan eskisi kadar agri kalmadi ama yinede bebek o tarafa baski yaptiginda agriyor dogumdan sonra normal boyutuna donermis bobrek