Herkese merhabalar bugün kıntrole doktora gittik 29+1 1738 gr çıktı doktor iki hafta ilerden gittiğini böyle olursa 37 -38 normal doğumu zorlayabilceğini yoksa sezeryanla alınması gerektiğini söyledi. Sezaryandan çok korkuyorum normal istiyorum. Bebeğe sağlıklı haftasına göre kilo aldırmak için ne yapmalıyım sizin bu haftalarda kilosu nasıldı normal doğum yapanlar hikayelerinden bahsedebilirse çok sevinirim