Mrvdmt Arkadaşlar bugün 39+0 dayız dün gece lavaboya diye kalktım peçete ile sildiğimde kana benzeyen pembemsi gibi bi renkte leke vardi iki defa felan geldi sildiğimde ama anlamadim hiç bi şancı ağrı yok bi skntı olurmu yoksa nişan dediğiniz şey mi oluyor ki acaba ağrısız gelirmi o leke ??
Pnrmhmmd Mrvdmt nişan baya çok geliyor ve sıvı şeklinde değil kanla karışık beyaz sümüksü bişey sende ki açılma kanaması olabilir bir acile ya da doktoruna gitmelisin aksatma bence
Makbuss Mrvdmt nisanin olabilir cnm agisiz gelio bazen sonradan agrilarda geliylr doktoruna bilgi ver istersn ona gore harekt et Allah bir avzda kurtrsn ins
Mrvdmt Makbuss akıntı şeklinde değil ama sildigim zaman geldi ayyy heyecanlandım iyice yoksa oğluşum geliyor mu ki artık ama hiç bir agrım yok şancı felan
Yeniievli evdeki işlerini yap hareket et, sıvı bişeyler ye çorba falan. Ilık duş al giyin.çantanı hazırla.zamanla sancın gelecektir bence.sancın gelmeden bunları yap canımm.hadi hayırlı haberlerini yazarsın iniallah.
Mrvdmt Yeniievli tamm canım tesekkurler öyle yapayım ben en iyisi bakalım ne olacak heyecanlandım şimdiden hadi inşallah hayırlısı ile yazarım farklı bi gelişme olursa 😊
Yeniievli sancını takip etmeden doktora gitme bence.orda zaman geçmez.evde dolaş,birileri beline masaj yapsın sancın gelince.iyi gelir
Mrvdmt Yeniievli bugün akşam her ihtimale karşı kontrole gittim ama adet ağrıları gibi agrım oluyordu ara ara ama okadar.. gittim ama ne açılma var ne de sanci.. açılma olmadan doğum baslarmiki acaba ne bileyim nezaman gelecek bu oğlum artık acaba