Naznaz110 bu kişiden kişiye değişir ben kuru tutmaya çamaşırımı sık sık değiştirmeye dikkat ettim Doktor’un verdiği ilaçları tam kullandım bir de çişten sonra kurulayıp buz tuttum buz benim ağrılarımı sızılarımı alıyordu ilk doğumda 4,5 gün sonra iyiydim ikinci doğum yaza denk gelmişti çok geç iyileşmiştim