Tugcebahar 14 haftalık ikizlerim var cinsiyetleri için gittim biri kız ama diğeri kendini hiç göstermiyor ve yüz üstü pozisyonda duruyor tehlikelimi acaba bebeğim iyimi değilmi bilmiyorum ters durması tehlikelimidir