Sakirtugce33 Günaydın nasıl gidiyor kızlar varmı agrı sizi bebişler nasıl yolu yarılamaya az kaldı 😍bence herkes cinsiyet ogrrenmıstir başladinizmi alışveriş e😊😊😂
semrakarahan Sakirtugce33 bazen belim kalcam agriyor ama cok sukur baska bi skntim yok alisverisde hic birsey almamistm dün esimle bi kac bisey aldik oda dayanamadm normalde 6 aya girym oyle baslaym die dusunuyordm 19+3
ceco Sakirtugce33 ben sadece üç zıbın aldım o kadar 😂 bebek arabasına baktım ama 6ncı aydan sonra almayı düşünüyorum biz de hep öyledir bilmem büyükler öyle der 🤔 cinsiyetimiz erkek ayrıntılı ultrason a giren var mı 🤔
Huriyemustafa Evet yarıladık kızımla yolumuzu 👼🏻 Bende de bel ve sırt ağrıları başladı. Kıyafet bir kaç parça aldım bişiler. Battaniye örüyorum patik ördüm iki tane ☺️
dmngrkm 20+1 deyiz biz de oğlumla. Ufak tefek zıbın aldım sadece. İnanılmaz bel ağrısı yaşıyorum ben de daha ileri haftalarda nasıl olacak bilmem ilk gebeliğim
Sakirtugce33 Krispiim16 😂😂😂biliyorum bitti erkencissin şekerim ben daha baslamadım bile 3. Çocuk olunca acele etmıyorum 😀liste yaptım toplu alacam zaten kızın çok kıyafeti var kaldırdım hepsi vın güzeldi ben de abartılı almayı giydiremedigim kıyafetler vardi ama hepsi pembişşş hersey yeni olacak artık 😀😀
Krispiim16 Sakirtugce33 en azından evde gitmelik bir sürü kıyafeti var 😂 biryere giderken gitmelik alırsın canım gerçi heves ediyor insan 😂
Cnkglsn Sakirtugce33 günaydın bizde 20+3 olduk yarıladık☺️Henüz hiçbirşey almadık birdahaki ay başlıcaz kızımız için alışverişe ❤️Benimde kasık ağrım oluyo onun dışında iyiyiz 🙏🏻👼🏻
AlininAysesii 20+2, cinsiyet kesin değil ama kesin olsa bile 30’da başlayacağım alışverişe. Bazen kasıklarda bazen de rahimde sızlamalar oluyor, birazdan tetanoz vurulmaya gideceğim çok korkuyorum iğne fobim var 🙈🙈🙈
Sakirtugce33 AlininAysesii ben de iğneden çok korkuyorum ıkı Doğum yaptım hala kan aldırırken bakarsam bayılıyorum ama vuruldum öncekı hamıllıegimde vururken agrımıyor sonra iki gün sızlıyor biraz cnm ben Ce senin oglusun olacak
AlininAysesii Sakirtugce33 Herkes erkek diyor ama bakalım 🙈 yaa çok ağrı oldu diyenler de var burada, inşallah acıtmıyordur dediğiniz gibi. 3 gün kolu kullanmamak gerekiyormuş, ben de temizliğimi yapıp gidicem bakalım 🙈