uykusuz1parol ben eskiden daha kolay sakinleşiyordum ama suan hamile olduğum için sanırım karnımda bi can olduğu için ilaçta kullanamadığımdan kaynaklı kendimi o an rahatlatmam çok zor oluyo hani yani o an ilaç yok sakinleştirici yok sakinleşmem lazım karnımda bi can taşıyorum bunlar beni daha çok strese sokuyo çevremdeki herkes artık psikolojik olarak kendime zarar verdiğimi sölüyo ama maalesef kendime engel olamıyorum insallah atlatırım mesela yemeklerden sonra fenalık geliyor baş fönmesi bayılacak gibi olmalar evde de yalnız olduğum için kurdukça kuruyorum iyice belki benim yerimde başkası olsa aman der geçer ama ben o an diyemediğim için bir e on katıyorum nabıcam böyle bilmiyorum 2 ay kaldı doğuma dayanmam lazım cidden çok zorlanıyorum