Gamze_gamze Kızlar çamaşır makinam Beko ama renklilerim hep soluyor. Bugün fon perdelerimin rengi de atınca iyice canım sıkıldı. Deterjandan mı makinadan mı anlamadım gitti. Var mı benim gibi bu durumu yaşayan? 😫
Mrvsmt2502 Gamze_gamze 4 yıldır beko kullanıyorum hiç solma yaşamadım 90 dereceye attıklarım dışında. Sabunla alakalı olabilir
Aysgll1 Gamze_gamze ya ben de sürekli programın durmasından ve yumuşatıcı almamasından şikayetçiyim 🤦🏻♀️
Femay Gamze_gamze kaç derecede yıkıyorsunuz renkliler en fazla 40 da yıkanmalı yoksa renk soluyo ister istemez
Gamze_gamze Ecekrk Stokta duran Ariel ve Omo’yu kullanıyordum canım. Bitince ne deneyeceğimi de bilmiyorum
asyap Gamze_gamze bu ilaçların ikisi de çok kuvvetli renkleri solduruyor ilacı değiştirin makineden olduğunu düşünmüyorum özellikle de ariel hiç renk bırakmıyor
Ecekrk Gamze_gamze bingo kullanabilirsin ben memnunum hem Türk malı boykotta değil internetten alırsan uygunlarda geliyor
Sumisali_ Gamze_gamze 3 yıla yakındır kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım.Deterjanla alakalı mıdır bilmiyorum bi servisine danışın isterseniz.
Bsk_cb Gamze_gamze benim makina da bazen renk atıyor Beko dijital geçen sene aldım evlenirken bi tuhaf yani
Bsk_cb Gamze_gamze beyaz atıyorum çamaşır bi bakıyorum üstüne bi şeyler bulaşmış şekilde çıkıyor yeni bide yani anlamadım bende değişik bi makina
surprizbebe Gamze_gamze benim de oluyo ya. Makinem Grundig ama ondan önce de Profilo idi. ?bence makine ile ilgili değil
Papatya-45 Benim de Bi sorum olcak 3 yıldır beko kullanıyorum ama camasırlar eskisi gibi artık guzel kokmuyor ilk cıktıgın da boyle tuhaf koku oluyor neyden kaynaklı acaba lastik kısımlarını temizliyorum yine aynı koku oluyor
Gamze_gamze asyap hay Allah sizden razı olsun çıkamadım bir türlü içinden. Fairy de öyle olduğu için bırakmıştım. O kadar tesirliydi ki bardaklarda hep deterjan kalıyordu köpüklü köpüklü.