Adenmom_ Periiiii_06 çok şükür rabbim nazardan sakınsın her bebek kadar huzursuzluğu oluyor ama beni zorlamıyor geceleri mama saati harici uyuyoruz öyle boş ağlamaları olmaz rabbim tüm bebeklere sağlık mutluluk versin ❤️
surprizbebe Periiiii_06 ben buna çok inanmıyorum. İlk gebeliğimde çalışma hayatım çok zorluydu. Çok stres yaşadım işyerinde. Sırf bu yüzden 32. Haftada direk ayrılmıştım izne. Ama bebeğim çok sakindi çok uyurdu uyansa da sevsek diye öyle bakardık😊
Adenmom_ Periiiii_06 evet herhangi bir sağlık problemi veya evde huzursuzluk falan olmadı çok şükür son ana kadar çalıştım işim de güzeldi güzel bir hamilelikti çok şükür
Periiiii_06 surprizbebe bunu anlamaya çalışıyorum kimisi öyle diyor kimisi böyle. İnsan daha çok stres yapıyor sanki :)