Kızlar selamm. 18+5 teyimm iki gündür şunu fark ettim yatarken karnımın tam ortası bazen çok sert oluyor bazen yumuşak. Hatta dokunduğum zaman korkuyorum yuhh bu ne diye şaşırıyorum sertleştiğinde,bir kaç dakika sonra eski haline dönüyor. Acaba yaşayan var mı ? Veya normal mi? Ağrı vs.hissetmiyorum hiç