37+2 günlüğüm. Biraz griptim öksürüğüm vardı. Güçlü öksüreyim derken sağ kaburgama ağrı girdi. Tam kaburga da değil sanırım. Memeyle kürek kemiğim arası tam sütyen yerine koltuk altım. Yatakta bile dönemiyorum sanki açık yara var orada çürük gibi acıyor kolumu kaldırırken bile. 4 gündür geçmiyor nasıl geçecek bilmiyorum.🥲