Merhabalar arkadaşlar
Diş doktoru randevusu almıştım 1-2 haftadır dişimde bi ağrı vardı baktım çürümeye gidiyor biraz.
Tam randevu aldım gideceğim hamile olduğumu öğrendim.
Ama neticede 9 ay’ı öyle geçiremem 🥹
Hamilelikte dolgu vs. yaptırmakta ne gibi sıkıntılar var acaba yaşayıp bilgisi olan var mı?
Siz olsanız 9 ay bekler miydiniz yoksa ne yapardınız.
(Not: Daha beta 289’larda)